söndag 6 december 2015

vecka fyrtionio


något jag gjorde den här veckan som var planerat:
Bodde i Kalix hos svärisarna, jobbade hela veckan, åkte hem till mamma och pappa på helgen.

som inte var planerat:
Hade film- och glöggmys med Sanna.




något nytt jag gjorde:
Jobbade som lärare i Kalix.

veckans ont:
Längtan efter John och tanken på all skit i världen. Orkar knappt bry mig längre.



veckans mat:
Pulled pork av den anledningen att jag åt det tre gånger i veckan.

en klädsel från veckan:
Sjukt ospännande. Eftersom jag mest jobbat har jag ingen spännande outfitbild att bjuda på. 

veckans bedrift: 
Att jag varit så pigg! Trots långa dagar med mycket jobb har jag haft mycket energi!

veckans insikt/upptäckt: 
Att det inte är så stor skillnad på skolorna här uppe som i Umeå. 



veckans tips:
Se på julkalendern samtidigt som ni äter frukost. Mysigt roligt och du lär dig nåt på  kuppen! 



veckans musik:
Har helt ärligt knappt lyssnat på musik i veckan. Men isåfall Miss Ohio med Veronica Maggio och Jill Johnsson från Jills veranda! Så fin!! 
 
veckans känsla:
50/50 av deppig och längtig efter John och glad och peppad.



veckans magi: 
Något så enkelt som att ligga hemma hos mamma och pappa med en spinnande katt på bröstet. Mmmmys!

veckans betyg: 
3,5!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar